سرخط خبرها

قوچان نژاد: برنامه‌های زیادی برای والیبال دارم | متاسفانه در تیم ملی فرصت سوزی شد

  • کد خبر: ۱۸۸۵۰۰
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
قوچان نژاد: برنامه‌های زیادی برای والیبال دارم | متاسفانه در تیم ملی فرصت سوزی شد
رئیس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: متاسفانه فرصت سوزی های زیادی در تیم ملی رخ داد و در حال حاضر تیم ملی نیاز به مربی تراز اول خارجی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، جبار قوچان نژاد چهره نام آشنای والیبال خراسان و کشور که هم اکنون به عنوان معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در حال فعالیت می‌باشد، چندی پیش به عنوان کاندید برای انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کرد و حالا می‌گوید در صورت عدم حضور داورزنی ریاست فعلی فدراسیون والیبال در مجمع تا انتها خواهد بود و برنامه های خوبی برای این رشته ورزشی دارد.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با شهرآرانیوز، همچنین در خصوص اوضاع و احوال تیم ملی و حاشیه‌های متعددی که وجود دارد گفت: تیم ملی شرایط خاص و ویژه‌ای دارد و متاسفانه شرایط حضور به المپیک خیلی خیلی سخت و دور از انتظار است. در حقیقت ما در تیم ملی فرصت سوزی کردیم و با اتفاقات و حواشی که پیش آمد سایر مربیان داخلی هم سوختند و بعید است تا چند سال آینده فرصتی برای حضور ‌آن‌ها به وجود آید.

وی افزود: در حال حاضر فقط مربی تراز اول خارجی می‌تواند به تیم ملی و والیبال ایران کمک کند، آن هم مربی که در مرحله اول مدیریت خوبی داشته باشد و در مرحله بعد روانشناس خوبی هم باشد تا بتواند از تمام ظرفیت بازیکنان با تجربه و جوان والیبال ایران استفاده کند.

قوچان نژاد تصریح کرد: در تیم ملی باید از با تجربه‌ها استفاده می‌شد و حضور آن‌ها را هم مدیریت می‎‌کردیم، سعید معروف نباید از تیم ملی دور می‌‌شد و به هر شکلی بود باید برای حضور او شرایط را مهیا می‌کردیم، بازیکنی با این استعداد و تجربه قطعا حضورش به تیم ملی و بازیکنان جوانتر کمک می‌کند آن‌هم در شرایطی که ما در پست او در تیم ملی ضعف داشتیم و ضربه زیادی خوردیم.

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی همچنین در خصوص فدراسیون والیبال و ویژگی‌های ریاست آینده این فدراسیون گفت: همیشه گفتم داورزنی خدمات زیادی برای والیبال ایران انجام داده و بدون شک بازهم  بهترین گزینه که هم والیبال را می‌شناسد و هم می‌تواند مشکلات آن را حل کند خود اوست، من هم پیش از ثبت نام از او رخصت گرفتم و در این خصوص با ایشان مشورت کردم،  و در حال حاضر هم در حال برنامه ریزی و تدوین برنامه‌های خودم هستم تا اگر به هر دلیلی داورزنی در انتخابات حضور نداشت به صورت جدی وارد رقابت شوم.

او تصریح کرد: من فوق لیسانس تربیت بدنی و کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم و تا به امروز در جایگاه‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی خدمت هستم و کاملا نسبت به شرایط هر رشته آشنایی دارم، اما در خصوص والیبال باید بگویم از اولین حضور من به عنوان بازیکن در والیبال ۴۰ سال می‌گذرد و در این مسیر از تیم ملی تا مربی گری تیم‌های مختلف همه شرایط را تجربه کردم.

قوچان نژاد ادامه داد: برای ریاست در فدراسیون والیبال و یا کمک به این رشته در هر جایگاه و شرایطی برنامه‌های زیادی دارم و امیدوارم در شرایط خوبی بتوانم دینم را به والیبال ادا کنم.

وی همچنین در خصوص لیگ برتر والیبال در سال جاری و همچنین نماینده خراسان رضوی در این مسابقات گفت: امیدوارم برنامه ریزی و شرایط برگزاری مسابقات به نوعی باشد که بازیکنان جوان و استعداد‌ها بتوانند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند، در خصوص نیان هم باید بگویم این تیم چهره جدیدی پیدا کرده و می‌تواند شگفتی ساز شود.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->